Ένα κατάστημα επίπλων που επένδυε σε online διαφήμιση, αντιμετώπιζε σημαντικά προβλήματα στη στοχοποίηση και ανάλυση των δεδομένων. Ο λόγος;
Έλλειψη τεχνικών γνώσεων από την πλευρά του πελάτη, που καθιστούσε δύσκολη την επικοινωνία με την εταιρεία που διαχειριζόταν το website του.
Αποτέλεσμα:
❌ Δεδομένα από Meta Ads & Google Analytics ήταν ελλιπή ή λανθασμένα
❌ Δεν καταγράφονταν τα conversions σωστά
❌ Δεν μπορούσαν να αξιοποιηθούν δυναμικά εργαλεία στόχευσης (remarketing, event-based audiences)
Η Παρέμβασή Μου
Ανέλαβα ρόλο “γέφυρας” ανάμεσα στον πελάτη και την τεχνική ομάδα, με στόχο να αποκαταστήσουμε την τεχνική υποδομή που επηρεάζει άμεσα τις διαφημιστικές καμπάνιες.
Συγκεκριμένα:
-
Καθοδήγησα τον πελάτη στο τι ακριβώς πρέπει να ζητήσει από την εταιρεία που κατασκεύασε το site.
-
Συντόνισα την τεχνική ομάδα ώστε να γίνουν σωστά οι απαραίτητες ρυθμίσεις.
-
Εγκαταστήσαμε και επιβεβαιώσαμε την ορθή λειτουργία:
-
του Meta Pixel
-
του Conversions API (CAPI) για πιο αξιόπιστη καταγραφή
-
του Google Analytics 4 (GA4) με ecommerce tracking ενεργό
-
Το Αποτέλεσμα
Με τη σωστή τεχνική υποδομή:
✅ Οι καμπάνιες έχουν πλήρη δεδομένα για βελτιωμένη στόχευση
✅ Ενεργοποιήθηκε advanced remarketing & event-based optimization
✅ Ο πελάτης μπορεί πλέον να μετράει τα αποτελέσματα με ακρίβεια
✅ Η επικοινωνία με τρίτες τεχνικές ομάδες γίνεται πιο ξεκάθαρη, με σαφείς οδηγίες
Συμπέρασμα
Ακόμα και οι καλύτερες διαφημίσεις δεν αποδίδουν αν δεν υποστηρίζονται από σωστά δεδομένα.
Σε αυτό το case, το κλειδί δεν ήταν η δημιουργία διαφημίσεων, αλλά η καθοδήγηση και η τεχνική διόρθωση που δημιούργησε τις βάσεις για αποτελεσματικό performance marketing.